AFSCHEID WETHOUDER INA BATENBURG

Ina Batenburg neemt na 4 jaar afscheid als wethouder van de gemeente Oisterwijk. Wij geven u graag de gelegenheid om Ina Batenburg persoonlijk de hand te schudden op dinsdag 12 juni 2018 van 16.00 uur tot 18.00 uur in Tiliander - Spoorlaan 82C te Oisterwijk

Het mag gezegd worden dat Oisterwijk afscheid neemt van een gepassioneerde, kundige en zeer betrokken wethouder financiĆ«n. Al sinds 1978 is Ina een trouw lid van onze partij. Ina is een liberaal in hart en nieren.

De VVD is er trots op dat Ina Batenburg de afgelopen jaren als wethouder namens onze VVD heeft willen inzetten voor de gemeente Oisterwijk. Geen moeilijk dossiers liet zij ongemoeid. Zo heeft zij bijvoorbeeld zich hard gemaakt voor de transitie van de cultuurcentra, geen gemakkelijk dossier, maar wel nodig dat die handschoen werd opgepakt. Ina deed het. Daarnaast stond zij de afgelopen jaren voor een financieel solide beleid, waardoor de gemeente Oisterwijk er nu financieel meer dan uitstekend voor staat. Een resultaat waar de VVD echt trots op is.

Ina is altijd bereid haar steentje bij te dragen en haar nek uit te steken voor de samenleving. De VVD is jou veel dank verschuldigd voor jouw inzet, jouw doorzettingsvermogen en jouw onophoudelijke enthousiasme. De VVD wenst Ina en haar echtgenoot en familie, het allerbeste toe, namens de VVD Oisterwijk bedankt voor alles.