TON VAN DE VEN HAARENSE GEZICHT VAN VVD OISTERWIJK

Ton van de Ven keert terug op het politieke toneel en wordt de Haarense kandidaat voor de VVD Oisterwijk.

Het bestuur is zeer ingenomen met deze versterking en zal hem binnenkort voordragen aan haar leden, in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 18 november. Van de Ven was vanaf 1996 fractieleider van de VVD Haaren die van 2002 tot 2014 onafgebroken deel uitmaakte van de coalitie. In 2014 droeg hij het stokje over aan Boy Scholtze uit Biezenmortel, die door de herindeling in de gemeente Tilburg komt te wonen.

KERNEN ALS SPEERPUNT

Van de Ven (60) is zelfstandig ondernemer en adviseert MKB-bedrijven o.a. op het gebied van finance en bedrijfsorganisatie. Met dat stevige profiel staat hij allereerst voor een verantwoorde en gezonde financiële huishouding in onze gemeente.

Afkomstig uit een bekend Haarens bakkersgeslacht, kent Ton Moergestel weer goed via zijn familie aan moederszijde. ‘Behoud van de leefbaarheid in onze kernen Haaren, Heukelom en Moergestel wordt daarom mijn belangrijkste speerpunt. Zowel op maatschappelijk, sociaal als op cultureel vlak moeten onze inwoners ook straks hun stem en identiteit terug kunnen vinden in de gemeente Oisterwijk. Daar ga ik me de komende tijd volledig op richten.’