VVD 14 MEI NIET VAN DE PARTIJ

VVD Oisterwijk is niet aanwezig op de Inwonersavonden op maandagavond 14 mei a.s. in Oisterwijk en Moergestel.

De 4 verantwoordelijke partijen geven dan in het Oude Raadhuis en Den Boogaard tekst en uitleg over hun concept-raadsprogramma. U kunt daar uw mening geven en vragen stellen aan de 3 (nieuwe) kandidaat-wethouders (PGB / PrO / AB) - die verantwoordelijk worden voor de uitvoering van dit beleid.

Het concept-raadsprogramma wat door PGB, PrO, AB en CDA is ondertekend, komt echter niet in de buurt van onze standpunten en toekomstvisie voor Oisterwijk. Daarom staat onze handtekening ook niet onder dit programma.

VVD wil zich sterk maken voor datgene, wat we onze kiezers hebben voorgehouden. Niet voor niets stemden immers 25% meer inwoners van Oisterwijk, Moergestel en Heukelom op ons programma Ruimte voor Iedereen.

Dat is de reden dat we de Inwonersavond maandag graag overlaten aan hen die met de uitvoering ervan belast zullen zijn. VVD Oisterwijk kiest ervoor om u op een ander moment bij te praten en uw mening te horen. Want natuurlijk luisteren wij graag en aandachtig naar alle inwoners en ondernemers van onze gemeente.

De VVD-fractie bestaande uit Anne Cristien Spekle, Con van Beckhoven, Gert van Elderen en Bianca Taapken zijn te allen tijden hiervoor bereikbaar of aanspreekbaar. Mail of bel hen gerust, of maak een persoonlijke afspraak.