Rob Mallens

© VVD OIsterwijk

Als jongste van 4 opgegroeid in een typisch Brabants ondernemersgezin. Biezenmortel - toen gemeente Udenhout - kende vooral in de jaren '70 en '80 een rijk verenigingsleven. Elk kind zat er wel op voetbal, tennis of judo, bij Jong Nederland of scouting, speelde piano, blokfluit of toneel en zong bij een van de jongerenkoren.

Na 'Maurick', Hotelschool en HBO-communicatie ben ik in 1992 in Oisterwijk neergestreken om er hopelijk nooit meer weg te gaan. In 1996 een eigen reclameadviesbureau gestart: DOCK14 gevestigd in de fraaie Leerfabriek KVL. Besturen zat er van jongs af aan in, van klassenvertegenwoordiger tot jeugd-bestuurslid van de tennisclub. Van 1997 tot 2007 was ik voorzitter van de Oisterwijkse Ondernemersvereniging De Toestroom, van 2007 tot 2017 voorzitter van de Communicatieclub BourgondiĆ« (CCB) Vanaf 2015 heb ik me actief ingezet voor de groei en bloei van onze cultuurcentra Tiliander en Den Boogaard, tot januari 2021 als voorzitter van stichting Cultuurcentra Oisterwijk Moergestel.

Mijn portefeuille: Ruimtelijke zaken (incl. milieu)

Politieke speerpunten

• Bloeiende amateurverenigingen
  • Toekomstgericht kunst- en cultuurbeleid
  • Evenementenbeleid
  • Citymarketing gemeente Oisterwijk
  • Ruimtelijke zaken
  • Natuurbehoud
  • Heldere communicatie

Mail me voor meer informatie of voor een Teams- of Zoom-meeting.