Ga jij ons helpen Nederland nog mooier te maken?

Voor slechts € 25,- één jaar lang lid zijn van de VVD? Het kan nu met het nieuwe VVD-introductielidmaatschap. Zo maak je kennis met de VVD en leer je of het lidmaatschap ook iets voor jou is. Het lidmaatschap stopt automatisch op 1 juni 2018, je zit nergens aan vast. Je bepaalt zelf of je daarna lid wilt blijven.

Waarom VVD-lid worden?

De betrokkenheid en steun van leden is van onschatbare waarde voor onze partij en ons land. Samen streven we naar een liberaler Nederland. Een Nederland waarin mensen hun eigen leven in vrijheid en in veiligheid kunnen inrichten. Een Nederland waarin we de vrijheid van anderen respecteren, omzien naar elkaar en de helpende hand uitsteken naar mensen die dat werkelijk nodig hebben. Een Nederland waar criminaliteit en fraude worden bestraft en hard werken en ondernemerschap beloond.

Voordelen VVD-lidmaatschap

Ontmoeten: Vergoot je netwerk, ontmoet gelijkgestemden en de politici van nu en de toekomst, zowel landelijk als bij het lokale netwerk van de VVD in de plaats waar je woont.

Ontwikkelen: Door actief te worden in de partij en deel te nemen aan opleidingen.

Krijgen: Toegang tot lokale en landelijke VVD-evenementen, 8 keer per jaar het ledenmagazine Liber en wekelijks de VVD nieuwsbrief.

Meepraten: Zowel lokaal als landelijk kun jij de koers bepalen, meepraten en je stem laten horen (stemrecht krijg je na 6 maanden). Sluit je gratis aan bij een thematisch netwerk om mee te praten over een specifiek onderwerp dat jou aan het hart gaat.

Ga jij ons helpen Nederland nog mooier te maken?