Masterclass voor VVD Oisterwijk

Anne Cristien (lijsttrekker/fractievoorzitter) en Bianca (raadslid) hebben dit jaar de Masterclass VVD Zuid gevolgd. In april zijn zij enthousiast gestart aan de Masterclass en afgelopen zaterdag 16 december was de laatste bijeenkomst. Deze Masterclass bestond uit een intensief programma. Twee groepen van ongeveer 18 liberalen (commissie-, raadsleden en wethouders) volgenden leerzame en interessante workshops, zoals o.a. liberale loopbanen, liberale staatsvisie, campagne, onderhandelen, media, enz.

Tevens gingen zij op bezoek bij de eerste en tweede kamer. Een dag Brussel mocht natuurlijk ook niet ontbreken en de Statenfractie van de Provincie Zeeland heeft één van de groepen ontvangen en rondgeleid door Middelburg en het Provinciehuis. De andere groep heeft een interessante dag meegemaakt bij de Provincie Noord-Brabant. Daarnaast was onderdeel van de masterclass het presenteren en verdedigen van een wetsvoorstel.

In de loop van de tijd is er een hechte en gezellige club ontstaan van professionele VVD’ers in de regio. Anne Cristien start in januari 2018 met de landelijke kadertraining, welke onderdeel uitmaakt van het trainingsaanbod van de VVD.

Nieuwsgierig geworden naar de VVD? Neem gerust contact met ons op door te bellen 06-49336549 (Anne Cristien Spekle) of mail naar annecristienspekle@gmail.com.

Voel je welkom bij de VVD!