Concept parkeerplan centrum

Al jaren hebben wij ideeën geopperd om het parkeren in het centrum te verbeteren. Deze zijn door de vorige wethouder van ruimtelijke zaken vaak doorgeschoven naar het GVVP tot onze onvrede. Toch heeft de VVD wel al enkele zaken in de tussentijd weten te realiseren. Zo wilden wij dat de tarieven bevroren werden en dat de parkeerduur op de Lind en de Dorpsstraat van 1 naar 2 uur werd verhoogd. Een andere wens die nog open staat is een betere bewegwijzering naar de parkeerterreinen voor onze vele toeristen en dagjesmensen. Ook horen wij onze achterban vaak over de parkeeroverlast aan de randen van het centrum. Dit is een complexe zaak maar dient wel aangepakt te worden.

Het college heeft niet stil gezeten en heeft een onderzoek gedaan naar de toekomst van het parkeren in en rondom het centrum.

In de twee PDF bestanden kunt u dit plan lezen en de VVD is benieuwd naar wat u hier van vindt. Wij horen dit graag, dat kan in het openbaar op onze facebook pagina of u kunt ons mailen op info@vvdoisterwijk.nl of naar Patrick Simons op patrick@vvdoisterwijk.nl